یکی هست, تو قلبم...


تقدیم به تنها عشق زندگی ام(عشق ممنوع)

نمیدانستم عشق ممنوع یعنی چه.......

یکی هست, تو قلبم, که هر شب واسه اون مینویسمو اون خوابه

 

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بی تابه

 

یه کاغذ, یه خودکار, دوباره شده همدم این دل دیوونه

 

یه نامه, که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه

 

یه روز همینجا, توی اتاقم, یکدفعه گفت داره میره

 

چیزی نگفتم, آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

 

گریه میکردم درو که میبست, میدونستم که میمیرم

 

اون عزیزم بود, نمیتونستم جلوئه راهشو بگیرم

 

میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم, بمیرم تنها

 

خدایا... کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون می کنم اینجا

 

 

سکوته اتاقو داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار

دوبارهنمیخوام بشه باور من که دیگه نمیاد انگار



نظرات شما عزیزان:

منا
ساعت19:59---30 مهر 1390
عشقتون واقعی واقعیه انشاا...تمام عاشقابه هم برسن.من پسرخالم ادعامیکردعاشقمه ولی...

roia
ساعت13:50---28 شهريور 1390
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه.منم خودم یه عاشقم و از این جور وبلاگا خوشم میاد.موفق باشی.

اکبر
ساعت15:43---20 شهريور 1390
وبلاگتون بسیار زیباست وبلاگ عاشقانه رو خیلی دوس دارم خصوصا اگه اون عشق واقعی و ابدی باشه اینو حس کردم که عاشق واقعی هستی _ به منم سر بزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,ساعت11:17 بعد از ظهرتوسط الناز تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا | |